За повідомленнями прес-служби Міністерства освіти і науки України з 1 вересня в початкових класах для оцінювання знань учнів повинні застосовуватися нові методичні рекомендації до оновленої програми початкової школи.

Згідно з новими вимогами оцінювання знань кожного учня є строго конфіденційною інформацією тільки для батьків. Заборонено озвучування рівня успішності на батьківських зборах і публічне вивішування рейтингів.

 Також змінені вимоги до каліграфії:

- не можна знижувати оцінку за "неправильний" відступ рядків або клітин;

- письмо в зошиті має бути акуратне і розбірливе.

Скасовані вимоги для підписання зошитів і оцінка за їх ведення.

Що стосується домашніх завдань, то в 1 класі - їх не повинно бути взагалі, в 2 класі - в цілому на 45 хвилин самостійної роботи учня; у 3 класі - на 1 годину і 10 хвилин, в 4 класі - 1 година 30 хвилин. Не задаються домашні завдання на канікули і вихідні дні.

Забороняється перевантажувати учня роботою над завданнями в додаткових посібниках або в зошитах.

Збереглися вимоги до оцінки знань учнів в 1 - 2 класах: взагалі не оцінюються знання в 1 класі, а в 2 класі - тільки за рішенням педагогічної ради школи.

Тепер не оцінюватимуться з 1 по 4 клас взагалі наступні предмети:

"Трудове навчання", "Я і світ", "Інформатика", "Музичне мистецтво", "Основи здоров'я", "Фізична культура", "Образотворче мистецтво", інтегрований курс "Мистецтво".

Для навчання першокласників введені нові зміни:

  1. Лист в зошитах простим олівцем - рекомендується за рішенням учителя для успішного формування навички листа. Коли можна першокласникові  починати писати кульковою ручкою - визначається учителем  індивідуально.
  2. Виправлення в зошиті також рекомендується за рішенням учителя: гумкою або закресленням. Причому, за акуратне виправлення - не знижується бал.
  3. Червона ручка не рекомендується для перевірки в період адаптації в 1 класі. Учитель вибирає самостійно яким кольором робити записи в зошитах.

Для успішної роботи учителя за новими вимогами в методичних рекомендаціях в подробицях розкриті методологічні підходи, показані приклади практичного рішення  компетентно-орієнтованих завдань і інтерактивної роботи.

Детальніше ключові тези нових орієнтовних вимог за оцінкою знань учнів 1-4 класів і методичні рекомендації до оновлених програм по початковій школі можна проглянути тут:

Оцініть матеріал
(0 голосів)

Залишити коментар