До головних особливостей мозку дітей підліткового віку відноситься його більш чутлива реакція на різну інформацію. Ця якість підштовхує підлітка до ризику і імпульсивності - з одного боку і швидкої навченості плюс поглибленого розуміння речей з іншого.

Для вивчення емоційного сприйняття інформації у підлітків ченими з Колумбійського Університету був проведений експеремент по проходженню логічної гри. У роботі взяли участь 41 підліток у віці від 13 до 17 років і 31 дорослий чоловік - від 20 до 30 років. В результаті було зафіксовано, що підлітки набрали більше очок, ніж дорослі.

Причому, ще так само було встановлено, що у підлітків оцінки і саме проходження логічної гри взагалі не мали нічого спільного і ніяк не перетиналися між собою. Зате результати дослідження роботи дорослих показували, що у них досвід і пам'ять йдуть паралельно, хоча абсолютно не пов'язані між собою.

При перевірці учасників експерименту на фмрт також було встановлено, що найважливіша область для пам'яті - гіпокампу, в подрастковом віці є більш активною і разом з нею активно працює і частина мозку, відповідальна за винагороди.

Один з авторів дослідження когнітивний нейробіолог Дафна Шохамі так прокоментував такі дії в мозку у підлітків: "Це тому механізм в мозку, який дозволяє глибше і краще вивчати навколишній світ, коли вони на порозі дорослого життя."

Саме серйозне ставлення і прагнення до винагороди за успіх підштовхує мозок підлітків до нагород. А ось вже стаючи більш дорослими приходить розуміння, що нагородження отримують не за якесь окреме дію, а за всю роботу в цілому. Через це, як вважають вчені, у дорослих перестає активно працювати частина мозку і він стає менш активним.

Оцініть матеріал
(0 голосів)

Залишити коментар